Subject: IP7126 elektriprojekti kooskõlastus
From: Põldsam, Karl Martin <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 17 Oct 2024 15:42:58 +0300

Lugupeetud Transpordiamet

Leonhard Weiss OÜ koostab Elektrilevi OÜ tellimusel elektriprojekti.

Kirjutan seoses elektriprojektiga IP7216 „ Vändra-Võidula 10kV fiidri
rekonstrueerimine Türi vald Järva maakond.“

Tööde eesmärgiks on piirkonna elektrivarustuskindluse suurendamine.

Projekti raames on planeeritud töid ka riigitee nr 19244 Rõuse-Käru tee km
15,71 – 19,25 teemaal ja kaitsevööndis ning riigitee nr 15
Tallinn-Rapla-Türi tee km 79,75 teemaal.

Saadan Teile projekti kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Karl Martin Põldsam

Projekteerija

Mob +372 59002453

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.